Helpdesk

Η υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης (Help-Desk) δέχεται αιτήματα υποστήριξης στο σύνδεσμο:

helpdesk.uop.gr

Η υπηρεσία Help-Desk υποστηρίζει όλους τους χρήστες σε αιτήματα ή προβλήματα που αφορούν:

  • νέα σύνδεση στο δίκτυο τηλεματικής,
  • ακύρωση ή μεταφορά σύνδεσης,
  • βλάβη σύνδεσης,
  • εγκατάσταση νέου δικτυακού εξοπλισμού,
  • βλάβες στα παθητικά στοιχεία (πρίζες, καλώδια, patch panels, ...) ή στον ενεργό εξοπλισμό ( routers, switches, τηλεφωνικά κέντρα, ...) του δικτύου,
  • προβλήματα που αφορούν τις συνδέσεις WAN (Internet),
  • προβλήματα που αφορούν τις υπηρεσίες που παρέχουν τα τμήματα του Πανεπιστημίου (voice-mail, e-mail, name, www, ftp, dial-up).
  • Υποστήριξη σε χρήστες για τη σύνδεσή τους στο δίκτυο