Helpdesk

Η υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης (Help-Desk) λειτουργεί από:

Δευτέρα έως Παρασκευή

8:00 π.μ. - 14:30 μ.μ. για το δίκτυο δεδομένων και για το τηλεφωνικό δίκτυο

και δέχεται τις κλήσεις μέσω τηλεφώνου (2710 - 372277) , e-mail ( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. )
Η υπηρεσία Help-Desk υποστηρίζει όλους τους χρήστες σε αιτήματα ή προβλήματα που αφορούν:

νέα σύνδεση στο δίκτυο τηλεματικής,
ακύρωση ή μεταφορά σύνδεσης,
βλάβη σύνδεσης,
εγκατάσταση νέου δικτυακού εξοπλισμού,
βλάβες στα παθητικά στοιχεία (πρίζες, καλώδια, patch panels, ...) ή στον ενεργό εξοπλισμό ( routers, switches, τηλεφωνικά κέντρα, ...) του δικτύου,
προβλήματα που αφορούν τις συνδέσεις WAN (Internet),
προβλήματα που αφορούν τις υπηρεσίες που παρέχουν τα τμήματα του Πανεπιστημίου (voice-mail, e-mail, name, www, ftp, dial-up).
Υποστήριξη σε χρήστες για τη σύνδεσή τους στο δίκτυο