Συχνές Ερωτήσεις

Μπορώ να έχω αναλυτική κατάσταση του τηλεφωνικού μου λογαριασμού;

Αναλυτική κατάσταση του λογαριασμού σας, μπορείτε να έχετε έπειτα από γραπτό αίτημα προς τη Διεύθυνση Πληροφορικής . Η αναλυτική κατάσταση παραλαμβάνεται μόνο από τον ίδιο τον χρήστη του τηλεφώνου.H αναλυτική κατάσταση σε ότι αφορά τους κληθέντες τηλεφωνικούς αριθμούς, παρουσιάζει ένα μέρος τους. Συγκεκριμένα παρουσιάζει  τα δύο τελευταία ψηφία του κάθε κληθέντος αριθμού με δύο αστερίσκους -**  διασφαλίζοντας έτσι τα προσωπικά δεδομένα του χρήστη.

Πως αλλάζω το μήνυμα χαιρετισμού στον τηλεφωνητή μου;

Για να αλλάξετε το μήνυμα χαιρετισμού του τηλεφωνητή σας, καλείτε το σύστημα Voice Mail (εσωτερικό 350). Εισάγετε το κωδικό σας και πιέζετε «3». Ακολούθως επιλέγετε 2 και πιέστε 1.  Ηχογραφείτε τον χαιρετισμό σας αμέσως μετά τον τόνο, και πιέζετε #, όταν ολοκληρώσετε την εκφώνηση. Για να αποθηκεύσετε τον χαιρετισμό σας πιέζετε το 2.

Που απευθύνομαι σε περίπτωση βλάβης της τηλεφωνικής μου σύνδεσης;

Αν έχετε κάποια βλάβη, ο πιο άμεσος τρόπος για να λυθεί είναι α) να την δηλώσετε στο \n // -->Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη την Javascript για να το δείτε καθώς οι αιτήσεις αυτές πηγαίνουν κατευθείαν στον αρμόδιο τεχνικό, ή β) να καλέσετε 2710-372277 από Δευτέρα έως Παρασκευή, 8:00 π.μ. - 14:30 μ.μ

Πόσες τηλεφωνικές μονάδες δικαιούμαι κάθε μήνα;

Με βάση την υπ’ αριθμ. 046/6-10-2003 Απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής τα όρια των τηλεφωνικών μονάδων έχουν ως εξής:

ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΗΝΙΑΙΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 800
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 700
ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 600
ΛΕΚΤΟΡΑΣ 500
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 1500
ΟΜΟΤΙΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 450
ΠΔ 407/80 450
ΕΕΔΙΠ/ΕΤΕΠ 400

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 1600
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 1200
ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 900
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 900
FAX ΤΜΗΜΑΤΟΣ 900
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 400