Η υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης (Help-Desk) δέχεται αιτήματα υποστήριξης στο σύνδεσμο:
Η υπηρεσία Help-Desk υποστηρίζει όλους τους χρήστες σε αιτήματα ή προβλήματα που αφορούν:
- νέα σύνδεση στο δίκτυο τηλεματικής,
- ακύρωση ή μεταφορά σύνδεσης,
- βλάβη σύνδεσης,
- εγκατάσταση νέου δικτυακού εξοπλισμού,
- βλάβες στα παθητικά στοιχεία (πρίζες, καλώδια, patch panels, ...) ή στον ενεργό εξοπλισμό ( routers, switches, τηλεφωνικά κέντρα, ...) του δικτύου,
- προβλήματα που αφορούν τις συνδέσεις WAN (Internet),
- προβλήματα που αφορούν τις υπηρεσίες που παρέχουν τα τμήματα του Πανεπιστημίου (voice-mail, e-mail, name, www, ftp, dial-up).
- Υποστήριξη σε χρήστες για τη σύνδεσή τους στο δίκτυο