Συχνές Ερωτήσεις

Συνηθισμένα ερωτήματα - Σύνδεση στο δίκτυο δεδομένων

1.   Πως μπορώ να συνδέσω τον υπολογιστή μου στο δίκτυο δεδομένων του ΠΠελ;
Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: "Οδηγίες χρήσης εγκατάστασης."

2.  Πως θα ορίσω τις παραμέτρους ΙΡ, DNS, Gateway κτλ, στον υπολογιστή μου;
Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: "Οδηγίες χρήσης εγκατάστασης."

3.  Πως μπορώ να συνδέσω τον υπολογιστή μου στο INTERNET;
Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: "Οδηγίες χρήσης εγκατάστασης."

4.  Που μπορώ να βρώ την αίτηση που χρειάζεται για Παροχή Υπηρεσιών του Δικτύου Τηλεματικής του ΠΠελ;
Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: Aίτηση για χορήγηση λογαριασμού πρόσβασης στους πόρους και τις υπηρεσίες επικοινωνιών & πληροφορικής

5.  Πώς μπορώ να αλλάξω το συνθηματικό (password) του λογαριασμού (account) που έχω στο Πανεπιστήμιο;
Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: https://mypassword.uop.gr

6. Πώς μπορώ να συνδεθώ με το Πανεπιστήμιο μέσω modem (από το σπίτι μου);
Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: "Συχνές Ερωτήσεις"

7. Πώς μπορώ να βρω τι σημαίνει ο κωδικός λάθους που μου εμφανίζουν τα Windows όταν έχω πρόβλημα με το dialup
Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα: http://808hi.com/56k/dunserror.asp

8. Τι σημαίνει το μήνυμα NO DIALTONE που λαμβάνω όταν πάω να συνδεθώ στο Internet;
Σημαίνει ότι το modem σας δεν μπορεί να αναγνωρίσει το σήμα της γραμμής, οπότε και να ξεκινήσει την κλήση. Διορθώνεται από τις ρυθμίσεις του modem, στην καρτέλα Connection, απενεργοποιώντας το Wait for dial tone before dialing.


Συνηθισμένα ερωτήματα - Σύνδεση στο δίκτυο δεδομένων

1. Πώς μπορώ να αποκτήσω λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Πανεπιστήμιο;
Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: Aίτηση για χορήγηση λογαριασμού πρόσβασης στους πόρους και τις υπηρεσίες επικοινωνιών & πληροφορικής

2. Τι είδους διακομιστές αλληλογραφίας υποστηρίζονται. POP3 ή IMAP;
Υποστηρίζονται και τα δύο πρωτόκολλα.

3. Ποιος είναι ο διακομιστής εισερχόμενης και εξερχόμενης Αλληλογραφίας;
Ο διακομιστής εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας είναι ο ίδιος: mail.uop.gr

4. Πώς μπορώ να βρω τι σημαίνει ο κωδικός λάθους που μου εμφανίζει το Outlook Express όταν έχω πρόβλημα με το e-mail μου;
Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα http://www.isphelp.co.uk/ErrorCodes/outerror.htm


5. Πώς μπορώ να διαβάσω το e-mail μου ;
Για να διαβάσετε το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια από τις δυο προτεινόμενες μεθόδους:
Ι. μέσω ιστοσελίδων στη διεύθυνση http://mail.uop.gr/ χρησιμοποιώντας οποιονδήποτε browser (Netscape Navigator, Internet Explorer κ.α.)
ΙΙ. μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής που επιτρέπει ανάγνωση και αποστολή e-mail που να υποστηρίζει τα πρωτόκολλα POP ή IMAP, όπως Microsoft Outlook, Outlook Express, Netscape Messenger

6. Πώς μπορώ να δημιουργήσω μια λίστα (mailing list);
Θα πρέπει να απευθυνθείτε στη Διεύθυνση Πληροφορικής , ή να συμπληρώσετε την απαραίτητη αίτηση.

7. Tί ευκολίες μπορώ να έχω στη συνεργασία μου με μια ομάδα χρηστών (mailing lists) ;
Mπορείτε να χρησιμοποιήσετε λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (mailing lists) για να στέλνετε e-mail ταυτόχρονα σε όλη την ομάδα των συνεργατών σας.

8. Μπορώ να προωθήσω τα μηνύματα μου σε έναν άλλο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Ναι, μπορείτε να προωθήσετε τα μηνύματα σας. Περισσότερες πληροφρίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα «Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο- Προώθηση μηνυμάτων»



Συνηθισμένα ερωτήματα - Δημοσίευση Ιστοσελίδων

1. Πώς μπορώ να δημιουργήσω την προσωπική μου ιστοσελίδα;
Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: "Φιλοξενία ιστοσελίδων."

2. Με ποιο τρόπο γίνεται η δημοσίευση;
Υποστηρίζονται ο Οδηγός δημοσίευσης της Microsoft, FrontPage και FrontPage Express και οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα δημοσίευσης στηρίζεται στο πρωτόκολλο ftp.

3. Τι πρέπει να προσέξω κατά την ανάπτυξη των ιστοσελίδων;
Η πρώτη σελίδα θα πρέπει να έχει υποχρεωτικά όνομα index.html. και να αποφεύγεται η χρήση ελληνικών χαρακτήρων στα ονόματα των αρχείων της ιστοσελίδας.

4. Ποιος είναι ο προτιμότερος τρόπος δημοσίευσης σελίδων;
Συνίσταται η χρήση κάποιου προγράμματος ftp με γραφικό περιβάλλον εργασίας. Αυτό επιτρέπει καλύτερο έλεγχο στο δικτυακό τόπο με δυνατότητα διαγραφής παλαιών σελίδων, μετονομασίας κλπ. Ως τέτοιο πρόγραμμα λειτουργεί και ο Internet Explorer της Microsoft.



Συνηθισμένα ερωτήματα - Θέματα Ασφάλειας

1. Πως μπορώ να προστατεύσω το σύστημά μου από ιούς;
Εγκαταστήστε λογισμικό για την προστασία από ιούς, το οποίο θα τρέχει όσο εσείς χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή.

α) Aναβαθμίζετε την εφαρμογή τουλάχιστον μια φορά το μήνα, προκειμένου να ενημερώνεται για τους νέους ιούς που κυκλοφορούν. Έτσι θα είναι σε θέση να τους εντοπίσει, να τους απομονώσει και να τους διαγράψει από το σύστημά σας.
β) Μην ανοίγετε ένα επισυναπτόμενο σε email αρχείο από άγνωστο παραλήπτη. Διαγράψτε το αμέσως.

2. Πού μπορώ να βρώ πληροφορίες σχετικά με ιούς (virus) από τους οποίους κινδυνεύει ο υπολογιστής μου;
Μία καλή πηγή πληροφόρισης σχετικά με ιούς ή άλλα ζητήματα ασφαλείας στην πληροφορική είναι το CERT Επίσης μπορείτε να αναζητήσετε πληροφορίες στην ιστοσελίδα του κατασκευαστή του antivirus λογισμικού που χρησιμοποιείτε.



Συνηθισμένα ερωτήματα - Σύνδεση στο τηλεφωνικό δίκτυο

1. Πώς μπορώ να αποκτήσω τηλεφωνική γραμμή στο Πανεπιστήμιο;
Θα πρέπει να συμπληρώσετε μια αίτηση, την οποία θα παραλάβετε από τη Διεύθυνση Πληροφορικής.

2. Που θα βρω οδηγίες χρήσης των τηλεφωνικών συσκευών του ΠΠελ;
Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο αρχείο: «Οδηγίες Χρήσης του δικτύου φωνής»